|
Жакшыртуу жана оптималдаштыруу үчүн аймактарды аныктоо үчүн чыкылдатуу ылдамдыгы, секирүү ылдамдыгы жана конверсия чендери сыяктуу негизги көрсөткүчтөрдү көзөмөлдөңүз. A/B тестирлөө: Мазмунуңуздун ар кандай элементтери, анын ичинде аталыштар, аракетке чакыруулар жана визуалдык элементтер менен эксперимент жасаңыз. A/B тестирлөө аудиторияңызга эмне жакшы резонанс
түзөрүн аныктоого жана ошого жараша мазмунуңузду тактоого мүмкүндүк берет. Корутунду Өнөктөш маркетингтин тынымсыз өнүгүп жаткан пейзажында аудиторияңызды гана эмес, издөө системаларында жогорку орунду ээлеген Факс тизмелери мазмунду түзүү - бул көп кырдуу аракет. Аудиторияңызды түшүнүү, кылдат ачкыч сөздөрдү изилдөө жана алдыңкы SEO стратегияларын ишке ашыруу менен, сиз өнөктөш маркетинг мазмунуңузду ийгиликке жеткире аласыз. Көп берилүүчү суроолор С:
Өнөктөш маркетинг мазмунун түзүүдө ачкыч сөздөрдү изилдөө канчалык маанилүү? Ачкычтуу сүйлөм боюнча изилдөө өнөктөштүк маркетинг мазмунун түзүү үчүн маанилүү болуп саналат. Аудиторияңызга чыныгы маани берген мазмунду түзүүгө көңүл буруңуз жана башкалар ага шилтеме берүү мүмкүнчүлүгүн арттырыңыз. 2. Конок билдирүүсү Конок жайгаштыруу аркылуу башка веб-сайттар менен кызматташуу сапаттуу шилтемелерди алуунун эң сонун жолу.
|
|