Tai pagrindiniai įgūdžiai. Atimkite vieną ar du ir medis kenčia, bet atimkite per daug ir medis miršta. Tada šaka yra pažengusi Na, šaka yra pažangi bendravimo įgūdžiai, kurie remiasi pagrindiniais bendravimo įgūdžiais. Čia įtraukiu lyderystę ir derybas, taip pat fotografiją, įtikinamą tekstų rašymą ir pardavimą. Dabar, ar jūsų medis turi kelias labai ilgas šakas, ar daug trumpesnių šakų, priklauso nuo to, kokio augalo norite, kad jis būtų. : ar yra skirtumas? Ar efektyviai bendraujant visada įmanoma pasiekti abiem pusėms naudingą situaciją? Manau, tai priklauso nuo žaidimo, kurį žaidi.
Derybos kaip abipusiai naudingas pavyzdysPavyzdžiui, derybose B2B el. Pašto sąrašas abipusiai laimėjimas yra tik vienas iš keturių galimų pusiausvyrų, ir nors galime bendrauti bandydami judėti ta kryptimi, mums gali nepavykti arba tai gali būti neįmanoma visi. Galime savęs paklausti: koks yra mūsų bendravimo tikslas, kai pralaimi? Jei šiuos tikslus pasieksime, mūsų bendravimas tikrai bus efektyvus. Vienas nesenstančio Disnėjaus klasikos veikėjas kartą pasakė: „Kai nežinai, ką pasakyti, geriausia nesakyti nieko.
„Tikrai būna tokių laikų. Pirmoji bendravimo aksioma yra „žmonės negali nebendrauti“, nes kiekvienas elgesys turi bendravimo vertę. Daugelis žmonių neįvertina arba bijo tylos galios bendraujant. Todėl esmė yra ne nebendrauti, o išmokti naudotis tyla tarp daugelio mūsų turimų komunikacijos priemonių. Ar manote, kad komunikacijos klaidos, ypač tos, kurias daro lyderiai ir galingi žmonės, bet kokiomis aplinkybėmis gali sukelti negrįžtamų pasekmių? Ar nuoroda į dabartinius įvykius yra visiškai atsitiktinė? Norėčiau atsakyti, kad bendravimas visada yra negrįžtamas, tačiau žmonės, ypač masės, turi trumpą atmintį.
|